Lineārās TV skatītākais kanāls aprīlī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,9%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, ar skatīšanās laika daļu 9,1%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 8,2% no kopējā TV vērošanas laika.

Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 7,5%, kanālam LNT – 6,7%, kanālam RTR Planeta Baltija – 5,8% un kanālam REN TV Baltic – 2,7%. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 2,6%, kanāla LTV7 – 2,4%, kanāla TV6 – 1,9%, kanāla RīgaTV 24 – 1,3%, kanāla TNT – 1,1%, kanāla Discovery Channel – 1%. Kanālam CTC Baltija veltīti 0,8%, kanāliem STV un Nickelodeon katram veltīti 0,7%, bet kanāliem Re:TV un 360TV katram – 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 2, Kidzone TV un FOX katram veltīti 0,5%, bet kanāliem National Geographic Channel un Fox Life katram – 0,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla Sony Channel skatīšanās laika daļa bija 0,2%, bet kanālu Sony Turbo un 1BM katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. Savukārt TV vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 6,7% un visai pārējai TV vērošanai – 26,3% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka, salīdzinot ar martu, aprīlī nedaudz samazinājusies vidēji dienā sasniegtā TV auditorija. Martā vidēji ik dienu vismaz minūti TV skatījās 69,1 %, savukārt aprīlī – 67,3% Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
Salīdzinot pa vecuma grupām, lielāks TV vērotāju skaits bija vecumā virs 65 gadiem, ik dienas sasniedzot 90,1% lielu TV auditoriju šajā vecuma grupā. Savukārt mazākais TV vērotāju skaits bija vecuma grupā no 15 līdz 24 gadiem, vidēji dienā sasniedzot 32,6% lielu TV auditoriju šajā grupā.

Viens TV skatītājs pie TV ekrāna aprīlī pavadīja vidēji 4 stundas un 31 minūti dienā, kas bija par 7 minūtēm mazāk nekā martā.

Lineārās TV skatītākā programma aprīlī bija “Es mīlu tevi, Latvija! 3”, kuru kanālā TV3 vēroja vidēji 8% jeb 153,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā ierindojās “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 6,6% jeb 127,1 tūkstotis skatītāju. Savukārt “TV3 Laika ziņas” ierindojās topa trešajā vietā, tās vēroja vidēji 6,4% jeb 122,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).

Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Kantar
t 67 096 300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia