Lineārās TV skatītākais kanāls augustā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,1%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 8,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls augustā bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,4%.

Kanālam LNT veltīti 7,2%, kanālam NTV Mir Baltic 6,6%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,1%, kanālam TV6 – 2,9% un kanālam LTV7 – 2,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla REN TV Baltic skatīšanās laika daļa bija 2,6%, kanāla 3+ – 2,5%, kanāla RīgaTV 24 – 1,3%, kanāla TNT – 1,1% un kanāla Discovery Channel – 1%. Kanāliem CTC Baltija un Nickelodeon katram veltīti 0,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālu Kidzone TV, Kanāls 2, Re:TV un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%, bet kanālu 360TV, FOX un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Kanālam Fox Life veltīti 0,4%, kanālam Sony Channel – 0,2%, kanālam 1BM – 0,1% un kanālam Sony Turbo – 0,02% no kopējā TV skatīšanās laika.

Visai pārējai skatīšanai veltīti 28%, bet TV vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 6,5% no kopējā TV skatīšanās laika augustā.

Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka augustā vidēji dienā TV skatījās 61% Latvijas iedzīvotāju, kas ir par 0,7 procentpunktiem vairāk nekā jūlijā. Tomēr vidējais TV skatīšanās laiks uz vienu TV skatītāju bija zemākais šajā gadā – vidēji 3 stundas un 59 minūtes dienā, kas bija par minūti mazāk nekā jūlijā.

Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem un kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).

Par Kantar
Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Kontakti
Oskars Rumpēters
Kantar Vecākais klientu vadītājs, mediju pētījumi
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com
e tns@tns.lv
twitter: twitter.com/TNSLatvia
facebook: facebook.com/TNSLatvia