Lineārās TV skatītākais kanāls februārī bija LTV1, kuram veltīti 9,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 8,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 7,2%.

Kanāla NTV Mir Baltic skatīšanās laika daļa bija 6,6%, kanāla PBK – 6,4%, kanāla RTR Planeta Baltija – 6%, kanāla LTV7 – 5,2%. Kanālam REN TV Baltic veltīti 2,6%, kanālam 3+ – 2,4%, kanālam TV6 – 1,6%, kanālam RīgaTV 24 – 1,5%, kanālam TNT – 1,4% un kanālam Dom Kino veltīti 1,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu CTC Baltija, Nickelodeon un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanāliem 360TV, Discovery Channel, Kanāls 2, Kidzone TV un Re:TV katram veltīti 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem FOX, National Geographic Channel un Pjatnica International katram veltīti 0,4%, bet kanāliem Best4Sport TV un TNT4 International katram veltīti 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla Fox Life skatīšanās laika daļa bija 0,2%, kanāla Sony Channel – 0,1% un kanāla Sony Turbo – 0,02%. Savukārt TV vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 7,2% un visai pārējai TV skatīšanai – 25,9% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka februārī lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums bija kanālam LTV7, kas saistīts ar Ziemas olimpisko spēļu pārraidīšanu.

Viens TV skatītājs pie TV ekrāna februārī pavadīja vidēji 4 stundas un 49 minūtes dienā, kas bija par 2 minūtēm vairāk nekā janvārī.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.

Par Kantar

Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Oskars Rumpēters

Kantar Vecākais klientu vadītājs, mediju pētījumi
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com
e tns@tns.lv
twitter: twitter.com/TNSLatvia
facebook: facebook.com/TNSLatvia