Skatītākais kanāls janvārī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 8,9% no visa TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK ar skatīšanās laika daļu 8,4%.

Kanālam LNT veltīti 7,1%, kanālam NTV Mir Baltic – 6,8%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 2,9%, kanālu LTV7 un REN TV Baltic katra skatīšanās laika daļa bija 2,7% un kanāla TV6 – 2,6%. Kanālam RīgaTV 24 veltīti 1,4%, kanālam TNT – 1% un kanāliem STV un Kanāls 2 katram veltīti 0,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu CTC Baltija un Nickelodeon katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%, kanālu 360TV un Re:TV katra skatīšanās laika daļa – 0,6%, bet kanālu FOX un Kidzone TV – 0,5%. Kanāliem Fox Life un National Geographic Channel katram veltīti 0,3%, kanāliem 1BM un Sony Channel katram veltīti 0,2% un kanālam Sony Turbo – 0,05% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 5,6% un visai pārējai skatīšanai – 27,4% no kopējā TV skatīšanās laika.

Janvārī ik dienas TV vēroja vidēji 70,5% Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem, norāda Kantar Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters. Lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums bija kanālam RTR Planeta Baltija. Janvārī lielāku skatīšanās laika daļu Latvijas iedzīvotāji veltījuši arī TV vērošanai ar nobīdi laikā. Savukārt viens TV skatītājs pie TV ekrāna janvārī pavadīja vidēji 5 stundas un 7 minūtes dienā, kas bija par 1 minūti mazāk nekā pagājušā gada decembrī.

Skatītākā programma šī gada janvārī – “Bez tabu. Gada balvas pasniegšanas ceremonija” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,3% jeb 179,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju. Programmu topa otrajā vietā ierindojās TV3 Laika ziņas (Svētdienā), kuras vēroja vidēji 8,6% jeb 164,1 tūkstotis skatītāju. Savukārt programmu topa trešajā vietā – “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,5% jeb 162,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Kantar
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia