Lineārās TV skatītākais kanāls jūlijā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 8,8%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 8,3% no kopējā TV skatīšanas laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kura skatīšanās laika daļa jūlijā bija 7,8%.

Kanālam LNT veltīti 7,3%, kanālam NTV Mir Baltic – 6,8%, kanālam RTR Planeta Baltija – 5,7%, kanālam REN TV Baltic – 2,7% un kanālam TV6 veltīti 2,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 2,4%, kanāla LTV7 – 2,1%, kanāla RīgaTV 24 – 1,6%, kanāla TNT – 1,2% un kanāla CTC Baltija skatīšanās laika daļa bija 0,9%. Savukārt kanāliem Kidzone TV, Kanāls 2, Nickelodeon, Re:TV un STV katram veltīti 0,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla Discovery Channel skatīšanās laika daļa bija 0,7% un kanālu 360TV, FOX, National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Kanāla Fox Life skatīšanās laika daļa bija 0,3%, kanāla Sony Channel – 0,2% un kanālu 1BM un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%.
Jūlijā TV vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 6,7%, bet visai pārējai skatīšanai – 28,3% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka jūlijā ik dienas TV vēroja vidēji 60,3% Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt viens TV skatītājs pie TV ekrāna jūlijā pavadīja vidēji 4 stundas dienā, kas bija par 7 minūtēm mazāk nekā jūnijā. Skatītākā Lineārās TV programma jūlijā bija “Dziesmu sirdij rodi Ventspilī!” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 5,9% jeb 112,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Programmu topa otrajā vietā ierindojās “Tieša runa” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 5,7% jeb 108,8 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā ierindojās “Panorāma (Svētdienā)” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 5,5% jeb 105,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).

Par Kantar
Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām. Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai.
Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Kontakti
Kantar
t 67 096 300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia