Lineārās TV skatītākais kanāls šī gada maijā bija TV3, kuram veltīti 12,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,9%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,4%.
Kanālam LNT veltīti 7%, kanāliem NTV Mir Baltic un RTR Planeta Baltija katram – 5,9% un kanālam 3+ – 3,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 3%, kanāla REN TV Baltic – 2,7%, kanāla LTV7 – 1,8%, kanāla TNT – 1,3% un kanāla RīgaTV 24 – 1,2%. Kanāliem CTC Baltija, Discovery Channel un Re:TV katram veltīti 0,8%, bet kanāliem Kidzone TV un Nickelodeon katram – 0,6%
no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 2, 360TV un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%, kanāla FOX – 0,4%, kanālu Fox Life, un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%. Kanāliem Sony Channel un Sony Turbo katram veltīti 0,2% un kanālam 1BM veltīti 0,1% no kopējā TV skatīšanās laika.TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 6,5%. Savukārt visai pārējai skatīšanai veltīti 24,8% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums maijā bija kanāliem TV3, TV6 un 3+. Tas skaidrojams ar to, ka šajos kanālos tika pārraidītas Pasaules meistarsacīkšu spēles hokejā, kas ierasti pie ekrāniem pulcē daudz skatītāju.

Viens TV skatītājs pie TV ekrāna maijā pavadīja vidēji 4 stundas un 4 minūtes dienā, kas bija par 27 minūtēm vairāk nekā aprīlī.
Lieneārās TV programmu topa pirmajās trijās vietās ierindojās Pasaules meistarsacīkšu spēles hokejā kanālā TV3. Pirmajā vietā ierindojās spēle starp Latviju un Zviedriju, kuru vēroja vidēji 12,8% jeb 245,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā ierindojās spēle starp Latviju un Vāciju, kuru vēroja vidēji 10,1% jeb 192,7 tūkstoši skatītāju. Savukārt maija programmu topa trešajā vietā – spēle starp Latviju un Slovākiju, kuru vēroja vidēji 10% jeb 191 tūkstotis skatītāju.
Programmu topa ceturtajā vietā ierindojās “UgunsGrēka sarkanā paklāja tiešraide” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,6% jeb 183,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa piektajā vietā – “Es mīlu tevi, Latvija! 3” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,5% jeb 182,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).
Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Kantar
t 67 096 300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia