Lineārās TV skatītākais kanāls oktobrī bija TV3, kam veltīti 10,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 8,4%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 7,8%.
Kanālam PBK veltīti 7,4%, kanālam NTV Mir Baltic – 6,1%, kanālam RTR Planeta Baltija – 5,9% un kanālam TV6 – 3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla REN TV Baltic skatīšanās laika daļa bija 2,7%, kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 2,4%, kanāla LTV7 – 1,7% un kanāla RīgaTV 24 – 1,3%. Kanāliem Dom Kino un TNT katram veltīti 1,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam CTC Baltija veltīts 1%, kanālam Discovery Channel – 0,9%, kanālam Nickelodeon – 0,8% un kanālam Kidzone TV – 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu 360TV, Kanāls 2 un Re:TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,6%. Savukārt kanālu National Geographic Channel un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%, kanāla FOX – 0,4%, kanāla Fox Life – 0,3% un kanālu 1BM, Sony Channel un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. TV vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 6,1% un visai pārējai TV skatīšanai – 27,1% laika.

Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka no 9.oktobra TV auditorijas pētījumā iekļauts kanāls Dom Kino, kura skatīšanās laika daļa oktobrī kopā bija 1,2%, bet periodā no 9. līdz 31.oktobrim, kad kanāls ir iekļauts pētījumā, tā skatīšanās laika daļa bija 1,7%.
Viens TV skatītājs pie TV ekrāna oktobrī pavadīja vidēji 4 stundas un 24 minūtes dienā, kas bija par 18 minūtēm vairāk nekā septembrī.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).
Par Kantar
Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Oskars Rumpēters
Kantar Vecākais klientu vadītājs, mediju pētījumi
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com
e tns@tns.lv
twitter: twitter.com/TNSLatvia
facebook: facebook.com/TNSLatvia