Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada maija skatītāko TV programmu TOP20. Skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojies 61.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls, kuru kanālā LTV1 vēroja vidēji 11,8% jeb 229,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā – Eirovīzijas dziesmu konkursa 2.pusfināls, kuru kanālā LTV1 vēroja vidēji 11,7% jeb 226,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt topa trešajā vietā ierindojies šovs “Es mīlu tevi, Latvija! 2”, kuru kanālā TV3 vēroja vidēji 11,6% jeb 225,8 tūkstoši skatītāju.

Maija skatītāko programmu topa ceturtajā un piektajā vietā ierindojušās Pasaules meistarsacīkšu spēles hokejā, kuras tika pārraidītas kanālā TV3. Ceturtajā vietā ierindojusies spēle starp Latviju un Čehiju, kuru vēroja vidēji 8,2% jeb 160,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt topa piektajā vietā – spēle starp Latviju un Kazahstānu, kuru vēroja vidēji 8% jeb 156 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia