Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 12,4%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,7%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 8,4% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kanāla NTV Mir Baltic skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla LNT – 7,6%, kanāla RTR Planeta Baltija – 7% un kanāla 3+ – 3,4%. Kanālam REN TV Baltic veltīti 2,8%, kanālam LTV7 – 2,5%, kanālam TV6 – 2%, kanālam RīgaTV 24 – 1,5%, kanālam TNT – 1,3%, kanālam Discovery Channel – 0,9% un kanālam CTC Baltija veltīti 0,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Nickelodeon, Re:TV, STV un Kanāla 2 katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanāla Kidzone TV skatīšanās laika daļa bija 0,6%, bet kanālu 360TV, FOX un Fox Life katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Kanālam National Geographic Channel veltīti 0,4%, kanālam Sony Channel – 0,3%. Savukārt kanālu 1BM un Sony Turbo katram skatīšanās laika daļa bija 0,1%.

Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka vidēji ik dienu 68,9% vēroja TV programmas to ētera laikā. Savukārt vidēji 10,1% Latvijas iedzīvotāju tās vēroja to ētera dienā, bet izvēloties sev ērtāku laiku. Vidēji ik dienu 7,6% vēroja marta programmas vēl 7 dienu laikā pēc to ētera laika.
Skatītākā konsolidētās TV programma martā bija “Es mīlu tevi, Latvija! 3” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,2% jeb 195,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā – “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)”, kuras vēroja vidēji 8,1% jeb 155 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā ierindojās “Nekā personīga” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,7% jeb 147,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegot auditoriju.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).
Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Kantar
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia