Radošums ir katra zīmola izaugsmes pamatā. Šajā Tavs Neredzamais Sabiedrotais  izdevumā uzzināsim, kā pielietot radošumu ideju izstrādē, zīmolu komunikācijas optimizēšanā un rīcības plāna aktivizēšanā.
Radoša jauniešu izpēte televīzijas seriāla izveidē: klienta pieredze

Kantar nāca talkā seriāla "Paslēptie" komandai, organizējot jauniešu SuperGroup jeb Ideju Plenēru - interaktīvu diskusiju, kuras laikā tās dalībnieki pildīja individuālus, kā arī grupu uzdevumus, veidojot kolāžas, plakātus un radoši atbildot uz dažādiem jautājumiem, tajā skaitā segmentējot seriāla potenciālos varoņus.

Konteksts inovāciju atklājumu pamatā: pasaules pieredze

Strauji mainīgajā patērētāju vajadzību kontekstā zīmoliem ir jāspēj ātri pielāgoties un jāveido arvien jauni šīm vajadzībām atbilstoši produkti un pakalpojumi. Tomēr zīmoli lieliski zina, ka jaunu produktu un pakalpojumu palaišana tirgū var būt saistīta ne tikai ar lielām izmaksām, bet arī rada zināmus riskus.

Vērtību nozīme sabiedriskā atbalsta aktivitāšu izvēlē

Kā būt pamanāmiem? Kā ar savu komunikāciju nostiprināties patērētāju prātos? Mūsdienās zīmoliem ir jāidentificējas ar patērētāju, jārada saikne ar cilvēka vērtībām, emocijām. Zīmola izvēli vairs tikai nenosaka pamata - racionālie izvēles aspekti kā kvalitāte, prasmes, zināšanas utt.

Zīmola kā darba devēja tēla izpēte – rīks cilvēkresursu vadības optimizēšanai

Lai optimizētu jaunu darbinieku piesaistīšanas procesu, darba devējiem ir ļoti būtiski pielāgoties mainīgajai videi, turklāt darīt to gana radoši, lai pozitīvi izceltos uz citu darba devēju fona. Šī gada pavasarī Kantar plāno veikt ikgadējo pievilcīgākā darba devēja tēla pētījumu Latvijā un visā Baltijā, kas ir lielisks rīks mūsdienu cilvēkresursu vadības izaicinājumu pārvarēšanai.

Intervija ar VAS “Latvijas Pasts” Mārketinga un pakalpojumu attīstības daļas vadītāju Juhanu Rasu

Kantar pētījumu vadītāja Santa Lazdiņa uz sarunu aicināja uzņēmuma ilggadējā sadarbības partnera VAS “Latvijas Pasts” Mārketinga un pakalpojumu attīstības daļas vadītāju Juhanu Rasu un lūdza dalīties savā pieredzē par radošumu un inovācijām jaunu produktu izstrādē un attīstībā.

Inovācijas radio auditorijas mērīšanā

Inovācijas un radoša pieeja ir nepieciešama ne tikai mūsu klientiem, bet arī mūsu pašu pakalpojumiem. Pēc gandrīz 25 gadiem Kantar radikāli maina radio auditorijas pētījumu – mēs pārejam no radio dienasgrāmatu metodes uz nākamajā dienā veikto radio auditorijas mērījumu Day After Recall jeb DAR ar telefoninterviju un aptauju internetā kombinēto metodi.