Strauji mainīgajā patērētāju vajadzību kontekstā zīmoliem ir jāspēj ātri pielāgoties un jāveido arvien jauni šīm vajadzībām atbilstoši produkti un pakalpojumi. Tomēr zīmoli lieliski zina, ka jaunu produktu un pakalpojumu palaišana tirgū var būt saistīta ne tikai ar lielām izmaksām, bet arī rada zināmus riskus.
Kā zīmoliem panākt to, lai varētu ātri pieņemt lēmumu par jaunieveduma palaišanu tirgū un vienlaikus inovācija būtu kvalitatīva un atbilstoša patērētāju gaidām? Kantar ir apkopojis pieredzi no visas pasaules par to, kā dažādi zīmoli ir izgājuši cauri visam jaunievedumu radīšanas un ieviešanas aplim un panākuši to, ka viņu inovācijas ir sekmīgas un veiktspējīgas.
Vieni no pasaules veiksmīgākajiem inovāciju ieviesējiem – zīmoli Apple un Danone, kā arī citi zīmoli no tādām kategorijām kā alus, matu krāsa, uzkodas, saldētie kartupeļi, cigaretes un saldumi dalās savā pieredzē, kā viņi ir radījuši jaunus produktus vai pakalpojumus, kas atbilst patērētāju mainīgajām vajadzībām.
Papildu informāciju par rakstā pieminēto inovāciju radīšanas metodi SuperGroup varat lasīt mūsu pētījumu ekspertes Alises Lāces rakstā.
Savukārt par vietējo pieredzi un izaicinājumiem inovāciju ieviešanā varat uzzināt VAS “Latvijas Pasts” Mārketinga un pakalpojumu attīstības daļas vadītāja Juhana Rasa intervijā Kantar.