Tavs Neredzamais Sabiedrotais 59
Cilvēkiem un zīmoliem, saskaroties ar Covid-19 pandēmiju, šis ir neskaidrību pilns laiks. Valstis reaģē atšķirīgi, cilvēki jūtas nedroši un nobijušies, un zīmoli meklē labāko iespējamo veidu, kā reaģēt uz krīzes situāciju – reklamēties vai nereklamēties, kā pielāgot relīzes plašsaziņas līdzekļos, kā uzturēt attiecības ar klientiem, un kopumā – kā pieņemt pareizos lēmumus.
Lai iegūtu dziļāku izpratni par to, kā cilvēki reaģē konkrētajā situācijā un zinātu, kā plānot nākotni piemērotā un izmērāmā veidā, Kantar ir uzsācis globālu pētījumu “Covid-19 barometrs”, kas aptver vairāk nekā 30 valstis un 25 000 patērētājus. Plašāk par pētījumu šeit.
Mainoties situācijai pasaulē, Kantar strauji pielāgojas tirgus tendencēm, tāpēc šajā elektroniskā žurnāla izdevumā uzzināsiet vairāk par pētījumu iespējām online režīmā un aktuālajiem pakalpojumiem, kas labāk palīdzēs izprast klienta rīcību esošajā situācijā.