Šobrīd pasaulē aktuālākā tēma, ko atspoguļo visi mediji, ir korona vīrusa COVID-19 izraisītā pandēmija. Informācijas apjoms šajā laikā ir pieaudzis, mediju ziņu redakcijas darbojas pastiprinātā režīmā, izsekot visam ir palicis arvien grūtāk. Tomēr dzīve un uzņēmējdarbība neapstāsies, tā ritēs savu gaitu, lai gan priekšā ir daudz nezināmā. Esam uzsākuši jaunu pētījumu – satura monitoringu televīzijā, radio, presē un interneta medijos un sociālajos tīklos. Pētījums sniedz iespēju jums ātri saņemt informāciju par notiekošo no liela skaita avotu, ko nebūtu iespējams pārlūkot pašu spēkiem.
Kantar satura monitoringa mediju izlase:
|
Vairāk nekā 80 stundu televīzijas ziņu un raidījumu nedēļā |
|
Vairāk nekā 250 stundu radio ziņu un raidījumu nedēļā |
|
Vairāk nekā 170 interneta mediju |
|
Vairāk nekā 230 avīžu un žurnālu |
Lai izsekotu līdzi sev aktuālām tēmām informācijas džungļos, ir nepieciešams dārgs resurss – laiks. Ir svarīgi neapjukt un milzīgā informācijas daudzumā atrast tieši jūsu uzņēmumam aktuālo – par nozari, konkurentiem, nākotnes vīzijām, lai būtu iespējams izmantot labāko stratēģiju, kas nepieciešama uzņēmuma attīstībai un tālākai veiksmīgai darbībai.
Mērķēti saņemot informāciju par tendencēm tirgū, ir iespējams sagatavoties gaidāmajām pārmaiņām vai pielāgoties tām. Ir svarīgi būt lietas kursā, kādas ir jaunākās inovācijas nozarē, ar ko nodarbojas konkurenti, kādi ir to rezultāti un cik veiksmīga ir to komunikācija. Šī ir iespēja izvairīties no kļūdām, ko pieļāvuši konkurenti.
Svarīgi ir zināt, kas notiek ārpus sev tuvākā informatīvā loka, būt informētam par aktualitātēm savā nozarē. Sekojot līdzi nozarei, uzklausot ekspertu analīzi un viedokli, kļūst skaidrs arī, kad nepieciešams izteikt savu viedokli un komentēt notikumus. Jums būs vieglāk saprast, tieši kādu ziņu ir jānodod tālāk saviem klientiem.
Varam palīdzēt jums noteikt gan mērķi – kas ir jāpasaka, gan to vai nodotā ziņa sasniedz īsto mērķauditoriju un vai komunikācija ir bijusi efektīva. Lai to būtu iespējams noteikt, ir jāspēj orientēties mediju vidē, jāvar atlasīt būtiskāko informāciju un to kvalitatīvi apstrādāt.
Kantar piedāvā mediju un sociālo tīklu monitoringa un analīzes pakalpojumus. Šie pakalpojumi jums palīdz rūpēties par savu reputāciju medijos, sekot līdzi, kāda informācija par uzņēmumu tiek atspoguļota, kādas ir konkurentu aktivitātes, kā dažādās situācijās rīkojas citi. Jūs varat būt informēts par nozares aktualitātēm un to, kādas pārmaiņas jūs var skart nākotnē.