Reklāmu efektivitāte, patērētāju vajadzību modelēšana un darbinieku piesaistība – izaicinājumi katram uzņēmumam
šajā Tava Neredzamā Sabiedrotā izdevumā
Reklāmu efektivitāte, patērētāju vajadzību modelēšana un darbinieku piesaistība – izaicinājumi katram uzņēmumam
šajā Tava Neredzamā Sabiedrotā izdevumā
Šogad svinam 20 gadus, kopš Kantar Latvijas TV reklāmas industriju nodrošina ar nepārtrauktiem ik minūtes TV auditorijas reitingiem, ko tirgū izmanto kā oficiālo norēķinu valūtu starp TV kanāliem un reklāmdevējiem.
Iepazīstinām ar Value Manager - jaunu rīku, kas palīdz noskaidrot un modelēt optimālākās produktu, to īpašību un cenu komplektācijas, kas rada lielāko pieprasījumu tirgū dažādās iedzīvotāju mērķgrupās.
LIDO jau vairāku gadu garumā veic Mystery Shopper pētījumu, lai sekotu līdzi klientu apkalpošanas kvalitātei un kopējam LIDO sniegumam. Par pieredzi, atziņām un ieguvumiem stāsts intervijā.
Kādas vērtības raksturo Latvijas sabiedrību šodien? Kā mēs maināmies līdzi laikam, un kas to ietekmē? Vai mēs veidojam priekšstatus vai priekšstati veido mūs?
Kādi ir kopējie darbinieku piesaistības un apmierinātības rādītāji Latvijā? Kas darbiniekus motivē un ko uzņēmumam darīt tālāk?
Esam apkopojuši jaunākās globālās tendences pasaulē un atjaunojuši Latvijas reklāmu efektivitātes mērījumu Benchmark rādītājus.
Kronvalda bulvāris 3-2
Rīga, LV-1010, Latvija
t +371 6709 6300
f +371 6709 6314
tns@tns.lv
© SIA “TNS Latvia”, 2023