Globālās tendences rāda, ka tehnoloģiju attīstība, patērētāju ieradumu maiņa un mediju fragmentācija rada apdraudējumu zīmolu pozīcijām tirgū. 48 zīmoli no vadošajiem top 100 zīmoliem pasaulē ir zaudējuši savas pozīcijas.

Šādā situācijā zīmola komunikācijai, tostarp reklāmai, jābūt maksimāli efektīvai un precīzai.

Esam apkopojuši jaunākās globālās tendences pasaulē un atjaunojuši Latvijas reklāmu efektivitātes mērījumu Benchmark rādītājus.

Jautājumi, par kuriem svarīgi padomāt, veidojot reklāmu kampaņu:

  • Kādas ir sabiedrībā aktuālās tēmas un kā padarīt cilvēku dzīvi labāku?
  • Kā komunicēt jaunumus?
  • Kā nodot zīmola pieredzi?
  • Kā izvairīties no stereotipiem?

Vairāk par globālajām tendencēm, veiksmīgiem reklāmu piemēriem un aktualitātēm Latvijas reklāmu mērījumos stāstīsim Kantar rīkotajā seminārā 2019. gada 7. jūnijā. Ja vēlaties piedalīties, lūdzu rakstiet uz: PR_Latvia@kantartns.com