Kā zināms, bankas ir izķepurojušās no finanšu krīzes. Bet kā ir ar banku reputāciju? Kā ar apzinātu korporatīvās reputācijas pārvaldību var panākt reputācijas uzlabošanos – aplūkosim to caur Latvijas komercbanku piemēru.
Kā zināms, bankas ir izķepurojušās no finanšu krīzes. Bet kā ir ar banku reputāciju? Kā ar apzinātu korporatīvās reputācijas pārvaldību var panākt reputācijas uzlabošanos – aplūkosim to caur Latvijas komercbanku piemēru.
Par to, kas ir noteicošie faktori Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) augstajam reputācijas sniegumam, kāpēc vispār reputācijas sistemātiska veidošana ir svarīga universitātei, kā reputācijas vadībā tiek izmantoti reputācijas pētījuma rezultāti.
Sekmīgai uzņēmuma atpazīstamības veidošanai, reputācijas pārvaldībai un produktu un pakalpojumu virzībai ir nepieciešami dažādi komunikācijas kanāli, un reklāma ir viens no tiem. Paskatīsimies, kā noskaidrot, cik efektīvs ir šis kanāls.
Gandrīz ceturtā daļa darba ņēmēju apsver iespēju mainīt savu pašreizējo darbu, lai arī viņiem joprojām ir svarīgas drošas un stabilas darba attiecības, atklāj Kantar darba tirgus pētījumu rezultāti.
Darba meklēšanas interneta portāli Baltijas valstīs strādājošajiem un studentiem ir visbiežāk izmantotais kanāls darba meklēšanai, atklāj Kantar pievilcīgāko darba devēju tēla pētījums.
Teju puse darbinieku ir piedzīvojuši profesionālo izdegšanu, un tās rezultātā daudzi no viņiem nevēlas uzņemties jaunus pienākumus un nespēj aizmigt. Tādu ainu rāda Kantar Latvijas darba ņēmēju tirgus pētījuma rezultāti.
Kronvalda bulvāris 3-2
Rīga, LV-1010, Latvija
t +371 6709 6300
f +371 6709 6314
tns@tns.lv
© SIA “TNS Latvia”, 2023