Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada novembra (01/11/2015 – 30/11/2015) skatītāko TV programmu TOP 20. Skatītākā programma šī gada novembrī bija šovs “Izklausies redzēts 2” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 12,8% jeb 251,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā vietā – “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)”, kuras vēroja vidēji 12,5% jeb 245,1 tūkstotis skatītāju. “Latvijas himna visā pasaulē. Valsts svētku salūts” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 11,3% jeb 221,6 tūkstoši skatītāju, ierindojās topa trešajā vietā.

Savukārt ceturtajā vietā ierindojās LR proklamēšanas gadadienai veltītā LNBS vienību militārā parāde kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 10,6% jeb 208,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Topa piektajā vietā – raidījums ”Nekā personīga” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,5% jeb 206,3 tūkstoši skatītāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem

Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia