Novembrī skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 12,9% no kopējā TV skatīšanās laika, rāda TV auditorijas pētījuma apkopotie konsolidētie dati. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika dala bija 10,8%. Savukārt trešais skatītākais kanāls – PBK, kuram veltīti 9,8% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kanālam LNT veltīti 8,3%, kanālam NTV Mir Baltic veltīti 6,2%, kanālam RTR Planeta Baltija – 5,4%, bet kanāliem REN TV Baltic un TV6 katram veltīti 2,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 2,7%, kanāla LTV7 – 2%, kanāla RīgaTV 24 – 1,3%, kanāla TNT – 1,2% un Kanāla 2 – 0,8%. Kanāla CTC Baltija un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%, kanāla Nickelodeon – 0,6% un kanālu 360TV, FOX, Kidzone TV un Re:TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Kanālam Fox Life veltīti 0,4%, National Geographic Channel – 0,3%, kanāliem1BM un Sony Channel katram veltīts 0,1% un Sony Turbo – 0,04% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kantar Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka novembrī vidēji katrs skatītājs dienā ir pavadījis par 11 minūtēm vairāk laika nekā oktobrī, skatoties pārraides ar nobīdi laikā. Konsolidētajos TV datos, kuros apvienota gan Lineārā TV, gan TV skatīšanās ar nobīdi laikā, redzams, ka kanālu TV3, LTV1 un LNT programmas ārpus to ētera laika tiek vērotas vairāk, salīdzinot ar citu TV kanālu programmām.

Skatītākā TV programma novembrī bija šovs “Izklausies redzēts”, kuru kopā – ētera laikā un ārpus tā vēroja vidēji 11,8% jeb 229 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrā skatītākā TV programma – “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)”, kuras vēroja vidēji 10,7% jeb 207 tūkstoši Latvijas dzīvotāju.
“LR proklamēšanas gadadienai veltītā LNBS vienību militārā parāde” ierindojās trešajā vietā, to savos mājas TV ekrānos vēroja vidēji 10% jeb 194 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Kantar
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia