Pētījumu kompānija Kantar ir apkopojusi 2016. gada oktobra skatītāko lineārās TV programmu TOP20.

Oktobra programmu topa pirmajā vietā ierindojās šovs “Izklausies redzēts 3”, kuru kanālā TV3 vēroja vidēji 9,7% jeb 188,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.”TV3 Laika ziņas (Svētdienā)” ierindojās topa otrajā vietā, tās vēroja vidēji 9,5% jeb 184,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Topa trešajā vietā – “Nekā personīga” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,8% jeb 171,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Oktobra programmu topa ceturtajā vietā ierindojās “Jāņa Streiča jubilejas lielkoncerts” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 8,3% jeb 161,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt piektajā vietā – “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,4% jeb 143,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Šova “Izklausies redzēts” jaunā sezona ir oktobrī skatītākā programma Latvijas iedzīvotāju vidū. Šī šova 3. sezonas pirmizrāde ierindojās arī septembra skatītāko programmu topa 1. vietā, norāda Kantar Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters. Oktobra lineārās TV programmu TOP20 iekļuvušas programmas, kas rādītas 4 kanālos – TV3, LTV1, LNT un PBK.

Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
KANTAR
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia