Pētījuma rezultāti papildināti ar mediju grupas “Mix Media Group” radiostaciju “Radio MIX FM 102,7”, “Jumor FM 88,6”, “Radio Baltkom”, “MIX FM DANCE 99,5 FM” auditorijas rādītājiem 2016. gada pavasara periodā.
Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi jaunākos regulārā radio auditorijas pētījuma rezultātus par 2016.gada pavasara periodu. Pavasarī vidēji nedēļā radio klausījās 78% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Regulārāk – vismaz reizi dienā radio klausījās 58% Latvijas iedzīvotāju.
2016.gada pavasarī viens radio klausītājs vidēji dienā radio ir klausījies 262 minūtes jeb 4 stundas 22 minūtes, kas ir par 2 minūtēm mazāk salīdzinājumā ar ziemas periodu.

2016.gada pavasarī viens radio klausītājs vidēji dienā radio ir klausījies 262 minūtes jeb 4 stundas 22 minūtes, kas ir par 2 minūtēm mazāk salīdzinājumā ar ziemas periodu.
TNS mediju pētījumu vecākā klientu vadītāja Elīna Krūze norāda, ka Latvijā kopumā pavasarī trīs klausītāko radio staciju tops pēc klausīšanās laika sadalījuma saglabājies tāds pats kā šī gada ziemā. Visvairāk klausītā radio stacija ir „Latvijas Radio 2”, kuras klausīšanai veltīti 18,6% no visa kopējā radio klausīšanās laika. Otrajā vietā pēc klausīšanās laika sadalījuma ierindojas „Radio Skonto” ar 12,0 % lielu klausīšanās laika daļu. Savukārt trešā klausītākā radio stacija ir „Latvijas Radio 1” ar 10,1 % lielu klausīšanās laika daļu.
Desmit Latvijā klausītāko radio staciju vidū 2016.gada pavasarī vēl ierindojas tādas radio stacijas, kā „EHR (Eiropas hitu radio)” (5,6%), „Radio SWH” (5,0%), „TOP Radio” (5,0%), „Latvijas Radio 4” (4,9%), „Star FM” (3,4%), „Hiti Rossii / Russkoje Radio” (3,2%) un „SWH+” (2,8%).

TNS radio auditorijas pētījuma rezultāti atklāj, ka visvairāk klausītāju Latvijā kopumā pavasara periodā nemainīgi ir radio stacijai „Latvijas radio 2”, kuru vismaz reizi nedēļā ir klausījušies 20,3% jeb 343 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Otro vietu ar 18% jeb 304 tūkstošiem klausītāju ieņem radio stacija „Radio Skonto”, bet trešo vietu 2016.gada pavasarī ar 12,4% jeb 209 tūkstošiem klausītāju ieņem radio stacija „Latvijas Radio 1”.

Par pētījumu
Pētījumu kompānija TNS 2016.gada pavasara periodā radio auditorijas pētījumu veica no 8.februāra līdz 1.maijam. Vienas nedēļas garumā radio dienasgrāmatas visā Latvijā aizpildīja 2045 respondenti – pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.
Pētījumā iekļautās radio stacijas
Nacionālās apraides radio stacijas
Latvijas Kristīgais radio, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3, Latvijas Radio 4, Latvijas Radio 5 – Pieci.lv, Radio SWH, Star FM, Super FM, EHR (Eiropas hitu radio), SWH +, TOP Radio.
Rīgas radio stacijas
AUTORADIO, Capital FM, Jumor FM 88,6, Hiti Rossii / Russkoje Radio, Latvijas Radio 6 – NABA 95,8 FM, MIX FM DANCE 99,5 FM, Radio Baltkom, Radio MIX FM 102,7, Radio PIK 100 FM, Radio Skonto, Radio Skonto+, Radio TEV, RETRO FM, SWH Gold, SWH Rock.
Reģionālās radio stacijas
Kurzemes Radio, Radio ALISE PLUS (Russkoe Muzikaljnoe Radio), Radio Jūrmala, Radio Krāslavas Pulss (AUTORADIO Latgalē).
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia