No 1.maija Latvijā starptautisko tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompāniju TNS vadīs Mārtiņš Traubergs, ieņemot uzņēmuma rīkotājdirektora amatu.

Mārtiņš Traubergs lieliski pārzina pētījumu jomu gan Latvijā, gan ārvalstīs, kā arī viņam ir iegūts biznesa vadības maģistra grāds Latvijas Universitātē. M.Traubergs TNS strādā jau vairāk nekā 15 gadus un līdz šim ir aktīvi darbojies uzņēmuma vadības komandā, ieņemot mediju pētījumu lielo klientu direktora un valdes locekļa amatu. Viņa vadībā mediju pētījumu departaments ir nozīmīgi attīstījies un ieviesis daudzas inovācijas.

Līdzšinējais TNS rīkotājdirektors Latvijā bija TNS un Kantar Media Baltijas valstu reģionālais vadītājs Margo Veskimagi, kas turpinās pārraudzīt pētījumu kompānijas TNS un Kantar Media attīstību Baltijā. “Man ir patiess gandarījums strādāt ar spēcīgāko pētījumu ekspertu komandu Latvijā. 2015.gads TNS ir bijis veiksmīgākais 25 gadu pastāvēšanas vēsturē Latvijā. Mūsu panākumus veido vadības komanda un it īpaši darbinieki, kas strādā ar izpratni, aizrautību un precizitāti. Priecājos, ka Mārtiņš Traubergs ir uzņēmies TNS vadību Latvijā. Viņa pieredze un zināšanas par pētījumu norisēm, kā arī pašaizliedzīgais darbs ir bijuši nozīmīgi faktori līdzšinējā uzņēmuma attīstībā un būs izaugsmes pamatā arī nākotnē,” komentē Margo Veskimagi.

“Man ir patiess prieks uzņemties vadīt Latvijā vadošo pētījumu kompāniju laikā, kad pētījumu nozare mainās globāli. Es esmu pārliecināts, ka TNS Latvijā strādā savas nozares labākie speciālisti un eksperti, kas izprot klientu biznesu un spēj sekmēt to izaugsmi,” pauž Mārtiņš Traubergs, jaunais TNS rīkotājdirektors Latvijā.

Arī turpmāk SIA ”TNS Latvia” valdi pārstāvēs tās līdzšinējie dalībnieki: rīkotājdirektors Mārtiņš Traubergs, lielo klientu direktores Ilva Pudule un Signe Kaņējeva, ražošanas un attīstības direktore Santa Tolka un finanšu direktore Ligita Duka.

Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia