Salīdzinoši visbiežāk kā nozares, kuru sakārtošanai, attīstīšanai valdībai būtu jāpievērš vislielākā uzmanība, Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 ir norādījuši veselības nozari (71%) un izglītības un zinātnes nozari (42%). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” marta beigās veiktais pētījums.
Salīdzinoši bieži iedzīvotāji minējuši arī ekonomikas nozari (29%) un labklājības nozari (29%).
Salīdzinoši retāk kā nozares, kuru sakārtošanai, attīstīšanai valdībai būtu jāpievērš vislielākā uzmanība, iedzīvotāji nosaukuši satiksmes nozari (16%), finanšu nozari (13%), zemkopības nozari (13%), aizsardzības nozari (11%), tieslietu nozari (10%), iekšlietu nozari (9%), vides aizsardzības un reģionālās attīstības nozari (5%), ārlietu nozari (3%), kā arī kultūras nozari (2%). Desmitā daļa (11%) iedzīvotāju norādījuši, ka valdībai jāpievērš uzmanība visu nozaru sakārtošanai, attīstīšanai.
1% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi šajā jautājumā.

Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016.gada 22. līdz 24.martam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes