Lūgti nosaukt tās 12. Saeimā ievēlētās partijas, kurām kopā ar Zaļo un Zemnieku (ZZS) būtu jāveido jaunā koalīcija, Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem salīdzinoši visbiežāk norādījuši Nacionālo apvienību “VL! – TB/LNNK” (38%) un “Saskaņu” (38%). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” janvārī veiktais pētījums.

Salīdzinoši bieži iedzīvotāji atzīmējuši arī Latvijas Reģionu Apvienību (36%). Savukārt salīdzinoši retāk jaunās koalīcijas vēlamās partneres nosauktas partijas “No sirds Latvijai” (28%) un “Vienotība” (27%).

Piektā daļa (20%) iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016.gada 19. līdz 21.janvārim ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes