Pētījumu kompānija Kantar ir apkopojusi 2016. gada septembra tiešraidē skatītāko TV programmu TOP20.
Programmu topa pirmajā vietā ierindojies šovs “Izklausies redzēts 3” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,2% jeb 179,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt topa otrajā vietā – seriāls “UgunsGrēks” kanālā TV3, kura 16. sezonas sērijas vēroja vidēji 7% jeb 135,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Programmu topa trešajā vietā “Viņas melo labāk 4” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 6,5% jeb 127,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Topa ceturtajā vietā – “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 6,2% jeb 119,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt piektais skatītākais raidījums septembrī bija “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 6,1% jeb 119,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju.
Līdz ar jaunās TV sezonas sākšanos vietējos kanālos, programmu topā atgriezušies jau zināmi un skatītāju iecienīti raidījumi, kurus atkal var redzēt TV ekrānos. Programmu TOP20 iekļuvis arī kanālā PBK pārraidītais “Raimonda Paula jubilejas vakars” (13.vieta), jaunais TV3 seriāls ”Šķiršanās formula” (15.vieta) un LTV1 “Latvijas sirds dziesma” (19.vieta), norāda Kantar Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
KANTAR
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia