Pētījumu kompānija Kantar ir apkopojusi 2016. gada septembra TV kanālu auditorijas un programmu TOP20, iekļaujot datus par pēdējo septiņu dienu TV kanālu satura skatīšanos ar nobīdi laikā.

Apkopotie TV kanālu auditorijas dati, kuros iekļauta arī TV skatīšanās ar nobīdi laikā, rāda, ka skatītākais kanāls šī gada septembrī bija PBK, kuram veltīti 11,4% no kopējā TV skatīšanās laikā. Otrs skatītākais bija kanāls TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,2%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%.
Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 8,5%, kanālam LNT – 7,8%, kanālam TV6 – 3,1% un kanālam 3+ – 3%.
Kanāla REN TV Baltic skatīšanās laika daļa bija 2,7%, kanāla TNT – 2,6%, kanāla LTV7 – 2,2% un kanāla RīgaTV 24 – 1,1%. Kanāliem FOX, Kanāls 2 un Nickelodeon katram veltīti 0,8%, kanālam CTC Baltija veltīti 0,7%, bet kanāliem Kidzone TV un STV katram 0,6%, bet kanālam 360TV – 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Fox Life, National Geographic Channel un Re:TV katram veltīti 0,4%. Kanālam 1BM, Sony Channel katram veltīti 0,2%, un kanālam Sony Turbo – 0,1% no kopējā TV skatīšanās laika septembrī.
Kantar Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka gan lineārās TV skatīšanās datu apkopojumā, gan apkopojumā par lineārās TV un TV ar nobīdi laikā skatīšanos kopā, trīs skatītākie kanāli ir PBK, TV3 un LTV1. Taču, aplūkojot tieši pieaugumu, ko kopējā TV skatīšanā dod skatīšanās ar nobīdi laikā, redzams, ka lielākais tas ir kanālos TV3, LTV1 un LNT.

“Izklausies redzēts 3” kanālā TV3 bija septembra skatītākais raidījums, kuru gan tā ētera laikā, gan skatoties ar nobīdi laikā, kopā vēroja vidēji 10,7% jeb 208,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā – seriāls “UgunsGrēks 16” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,7% jeb 149,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Trešajā vietā – seriāls “Viņas melo labāk 4” kanālā TV3, kuru vēroja 7,3% jeb 142,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Programmu topa ceturtajā un piektajā vietā arī ierindojušās TV3 programmas. Ceturtajā – šovs “Netīrās dejas”, kuru vēroja vidēji 7,1% jeb 138,4 tūkstoši skatītāju. Savukārt piektajā vietā – “Ekstrasensu cīņas 16”, kuras vēroja vidēji 6,6% jeb 128,8 tūkstoši skatītāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;

Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
KANTAR
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia