Mazinoties iedzīvotāju satraukumam par koronavīrusa ietekmi un mainoties ikdienas ieradumiem, iedzīvotāji sagaida no zīmoliem pozitīvu komunikāciju un iestāšanos par sociālajām vērtībām. Sabiedriskā atbalsta un sponsorēšanas aktivitātes ir labs veids, kā šajā laikā zīmolam demonstrēt vērtības, par kurām tas iestājas.
Kantar jaunajā elektroniskā žurnāla izdevumā uzzināsiet par jaunākajām tendencēm Latvijas sabiedrības vērtībās un zīmolu komunikācijas stratēģijās Covid 19 situācijas kontekstā.
Iedzīvotāji no zīmoliem sagaida pozitīvu perspektīvu, komunikāciju par to ieguldījumu krīzes situācijas risināšanā, parādot kādu praktisku atbalstu var sniegt sabiedrībai šajā laikā. Vienlaikus iedzīvotāji sagaida, ka zīmoli komunicēs ilgtspējīgi un skaidri demonstrēs ne tikai paša zīmola vērtības, bet arī sociālās vērtības, par kādām tie iestājas.