
Kā atbalstīt vērtības nevis pakļauties stereotipiem?
Kādēļ dažus zīmolus mēs vēl ilgi atceramies kā kāda pasākuma sponsorus, bet citus pat nepamanām? Kādi faktori to ietekmē?
Seminārā laikā atklāsim jaunākos sponsorēšanas un sabiedriskā atbalsta pētījuma rezultātus:
- Kā mainījušās sabiedrības vērtības, un kā tās ietekmējušas pieprasījumu sponsorēšanas jomā;
- 141 projekta atpazīstamības un sabiedrības iesaistes rādītāji;
- Kuri ir veiksmīgākie sabiedriskā atbalsta projekti 6 lielākajās atbalsta jomās (sports, kultūra, mūzikas festivāli un svētku pasākumi, izglītība un zinātne, labdarība, TV šovi un raidījumi) un kāpēc;
- Kā izvēlēties atbalsta projektus un novērtēt to atdevi.
Laiks: 12. septembris, ceturtdiena, plkst. 10.00 – 12.30 (ierašanās no plkst. 9.30)
Vieta: GRAND POET HOTEL, konferenču zāle EPIC (Raiņa bulvāris 5/6, Rīga).
Agrā reģistrācija (līdz 29.augustam): 90 EUR + PVN
Semināra pilnā cena: 120 EUR + PVN
Pētījuma seminārā dalībnieki saņem galvenos pētījuma rezultātus izmantošanai sava uzņēmuma vajadzībām.
Uz tikšanos seminārā!
Inta Priedola, Revita Logina, Agnese Krecele
Zīmolvedības ekspertes
Plašākai informācijai par pasākuma norisi un reģistrāciju, lūdzu, sazinieties ar mārketinga vadītāju Sandu Apsīti: sanda.apsite@kantar.com