Mūsdienās gandrīz ikvienam ir pieejams internets, televīzija, radio, kuros pozitīvas vai negatīvas ziņas var izplatīties dažu minūšu laikā.
Tāpat kā darba devējs ievāc informāciju par potenciālo darba ņēmēju, arī darba ņēmējs, piesakoties uz vakanci, var veikt informācijas izpēti klasiskajos un sociālajos medijos par vēlamo uzņēmumu. Uzņēmumam ir būtiski sekot līdzi publicitātei medijos un sociālajos tīklos, jo informācija, kas publiskajā telpā tiek atspoguļota par uzņēmumu vai tā konkurentiem, tieši vai netieši var ietekmēt potenciālā darba ņēmēja izvēli iesniegt vai neiesniegt darba pieteikumu.
Salīdzinot medijos pieejamo informāciju, potenciālā darba ņēmēja izvēle pirms vakances pieteikuma nosūtīšanas, pēc iegūtās informācijas, atsauksmēm vai publikācijām, var nosliegties par labu konkurenta uzņēmumam, ja ar Jums saistītā informācija medijos ir tikusi atspoguļota ar negatīvu toni un uz šo nav iespējams atrast uzņēmuma komentāru ar skaidrojumu. Vai pretējā gadījumā iedrošināt nosūtīt vakances pieteikumu, ja medijos izpētītā informācija ir tikusi atspoguļota ar pozitīvu toni.

Uzņēmuma kā darba devēja reputācija ir ļoti nozīmīga, un Kantar reputācijas monitorings klasiskajos medijos un sociālajos tīklos ir lielisks veids kā to nodrošināt.

 

Izmantojot Kantar reputācijas monitoringu un kvalitatīvo analīzi, ir iespējams operatīvi sekot līdzi jaunākajām publikācijām medijos un aizsargāt sava zīmola vai uzņēmuma reputāciju, ātri reaģējot uz publikācijām, kas apdraud uzņēmuma tēlu. Analīzē iekļaujot aktuālākos auditoriju mērījumu datus, iespējams noteikt sasniegto auditoriju publikācijām. Salīdzināt medijos pieejamo publicitāti starp nozarē pārstāvošiem uzņēmumiem un sekot līdzi konkurentu aktivitātēm un tam, kādu informāciju par tiem publiskajā telpā attēlo mediji un sociālie tīkli.

Analizējot reputācijas monitoringā iegūto informāciju, Kantar nosaka raksta tonalitāti un tēmu, ņemot vērā raksta saturu. Rezultātā tiek piedāvāta kvalitatīva analīze, kurā ietverts apkopojumu par medijos izskanējušo pieminējumu tonalitāti, īpaši izceļoti publikācjias ar pozitīvu vai negatīvu toni, kas var uzlabot vai negatīvi ietekmēt uzņēmuma vai konkurentu tēlu. Tiek veidots pārskats par medijiem, satura veidotājiem, ekspertiem, kuri visbiežāk publicē vai komentē informāciju par Jums, konkurentiem un nozari.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kā monitorēt uzņēmuma kā darba devēja tēlu medijos, sazinieties: baiba.simane@kantar.com

Ja vēlaties uzzināt vairāk par Kantar regulāro Pievilcīgākā darba devēja tēla pētījumu strādājošo un studentu mērķa grupās, sazinieties: ilze.gansone@kantar.com