Sorry, this entry is only available in Latvian.

(Latviešu) Tendences reklāmu efektivitātes mērījumu rezultātos Latvijā

Pēdējo piecu gadu laikā būtiski pieaudzis kampaņu spontānās sasaistes ar reklamēto zīmolu vidējais rādītājs, liecina Kantar Latvijā pēc vienotas metodoloģijas veiktā reklāmas efektivitātes mērījumu rezultātu datu bāze un aprēķinātie etalonrādītāji jeb vidējie rādītāji. Tas nozīmē, ka zīmoli un reklāmu veidotāji arvien meistarīgāk komunicē auditorijai unikālās zīmola tēla iezīmes.

(Latviešu) Kā panākt augstus zīmola veiktspējas rādītājus?

Kantar vairāk nekā desmit gadu garumā seko dažādu zīmolu rādītājiem Kantar “BrandZ” pētījuma ietvaros. Pētījumu datu analīze atklāj, kas veiksmīgiem zīmoliem sniedz augsto vērtējumu un sekmē zīmolu veiktspēju. Par labas zīmola veiktspējas “slepeno recepti” zīmolu vadītāji ir diskutējuši jau izsenis. Pēdējo gadu laikā nozarē vairs nedominē ideja “atšķiries vai mirsti”. Tās vietā ir kļuvis aktuāli veidot noturīgu un nozīmīgu atšķirību.

(Latviešu) Semiotika – zīmju un zīmju sistēmu izpētes veids

Straujajā ikdienā cilvēkiem pietrūkst laika, lai iedziļinātos visā informācijā, kas tiek piedāvāta. Tāpēc, lai zīmols tiktu pamanīts, aizvien lielāka nozīme digitālā laikmetā ir detaļām, individuāliem zīmola “kodiem” un emocionāli uzrunājošai komunikācijai. Veidot spēcīgus zīmola “kodus”, kas ir nepārprotami un pozitīvi uzrunā, palīdz zinātnes nozare, ko sauc par semiotiku – tā pēta zīmes un zīmju sistēmas.