Tavs Neredzamais Sabiedrotais 72

Kantar gan Latvijā, gan globāli regulāri pēta un seko līdzi jaunākajām tendencēm, kas veicina veiksmīgu zīmola komunikāciju un spēcīga tēla veidošanu.  Šajā elektroniskajā izdevumā stāstām par pētījumu metodi, kas atklāj zīmolu veiktspēju un vērtības kāpināšanas iespējas tirgū, kā arī dalīsimies ar pilotpētījuma datiem par kafijas zīmolu pieprasījumu Latvijā un atklāsim to, kādi faktori ietekmē gatavību maksāt par kafijas zīmoliem vairāk.

Kantar MDF™ (Meaningfully Different Framework) - metode, kas atklāj zīmolu veiktspēju un vērtības kāpināšanas iespējas tirgū

Kantar starptautiski uzkrātā pieredze zīmolu pētījumos daudzu gadu garumā ir ļāvusi izstrādāt un validēt (veicot vairāk nekā 50 000 zīmolu pētījumus, kas apkopoti Kantar BrandZ globālajā pētījumu datu bāzē) pētījumu metodi MDF™, kas palīdz novērtēt zīmolu veiktspēju (brand equity) un vērtības kāpināšanas iespējas tirgū.

MDF™ pilotpētījuma dati atklāj kafijas zīmolu pieprasījumu Latvijā

Lai izpētītu kafijas zīmolu Pieprasījuma Spēku (Demand Power) Latvijā, Kantar 2022. gada decembrī veica pētījumu par iedzīvotāju iecienītākajiem kafijas zīmoliem. Pētījumā ar MDF™ metodes palīdzību atklājām, kādi faktori tieši ietekmē kafijas zīmolu pieprasījumu Latvijā. Cik daudzi kafijas zīmoli Latvijā ir spējuši izveidot patiesi spēcīgas un noturīgas saiknes ar patērētājiem Latvijā?

Kas ietekmē gatavību maksāt vairāk (Pricing Power) par kafijas zīmoliem

MDF™ pilotpētījuma dati atklāj ne vien kafijas zīmolu Pieprasījumu veicinošos aspektus, ko apskatījām iepriekšējā rakstā, bet arī to, kas ietekmē gatavību maksāt par kafijas zīmoliem vairāk. Kantar pētījuma dati liecina, ka iedzīvotāji būs gatavi maksāt augstāku cenu par kafiju, ja tās piedāvājums būs pietiekami Atšķirīgs (67%) jeb spēs pārliecināt par unikalitāti un līderību kādos piedāvājuma aspektos.