Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada decembra (01/12/2015 – 31/12/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada decembrī bija TV3, kura vērošanai veltīti 12,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,2%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,7%.
Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 8,3% no kopējā TV skatīšanās laika, kanālam LNT – 7,4%, kanālam RTR Planeta Baltija – 7% un kanālam TV5 – 4,1%. Kanālu 3+ un REN TV Baltic katra skatīšanās laika daļa bija 3,3%. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 2,8% un kanāla LTV7 – 2,3%. Kanālam 2 veltīti 0,9%, kanāliem Nickelodeon un RīgaTV 24 katram pa 0,8%, kanālam CTC Baltija – 0,7% un kanālam National Geographic Channel – 0,5%. Kanālu Fox Life, Re:TV un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Savukārt kanālu FOX un Kidzone TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%, kanāla 1BM – 0,2%, bet kanālu 360TV un Sony Entertainment TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. Kanālam Sony Turbo veltīti 0,05%, TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 4,3%, bet visai pārējai skatīšanai – 20,9% no kopējā TV skatīšanās laika decembrī.

Decembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 34 minūtes dienā, kas bija par 7 minūtēm vairāk nekā novembrī.
Pagājušā gada nogalē, 31. decembrī, skatītākais kanāls bija RTR Planeta Baltija, kura vērošanai veltīti 12,5% no kopējā TV skatīšanās laika 31.12. Otrs skatītākais šajā dienā bija kanāls LTV1, kuram veltīti 12,4%. Savukārt trešais skatītākais kanāls 31. decembrī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,1%. Ceturtais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 10,8%, bet piektais – kanāls REN TV Baltic, kura skatīšanās laika daļa bija 5,1%.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia