Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada novembra (01/11/2015 – 30/11/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada novembrī bija TV3, kura vērošanai veltīti 12,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,6%.

Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 8,5%, kanālam LNT – 7,4%, kanālam RTR Planeta Baltija – 7,1%, kanālam TV5 – 4,2%, kanālam 3+ – 3,4% un kanālam REN TV Baltic – 2,7%. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 2,4%, kanāla LTV7 – 2,3%, Kanāla 2 – 0,9% un kanāla Nickelodeon – 0,8%. Kanālu CTC Baltija un RīgaTV 24 katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%, savukārt kanālu FOX, Kidzone TV, National Geographic Channel un Re:TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Kanāliem Fox Life un STV katram veltīti pa 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika, bet kanālam 1BM – 0,2%. Kanāliem 360TV un Sony Entertainment TV katram veltīts pa 0,1%, bet kanālam Sony Turbo – 0,03% no visa TV skatīšanās laika.

TV satura ar nobīdi laikā vērošanai veltīti 4,3%, bet visai pārējai skatīšanai – 20,8% no kopējā TV skatīšanās laika novembrī.

Novembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 27 minūtes dienā, kas bija par 26 minūtēm vairāk nekā oktobrī.

Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia