Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada februāra (01/02/2016 – 29/02/2016) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls februārī bija TV3, kuram veltīti 11,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,2%. Savukārt trešais skatītākais bija PBK ar 8,4% skatīšanās laika daļu.
Kanālam LNT veltīti 7,7%, kanālam NTV Mir Baltic – 7,5%, kanālam RTR Planeta Baltija – 7,1% un kanālam TV5 – 3,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 3,2%, kanāla REN TV Baltic – 2,9%, kanāla LTV7 – 2,7%, kanāla TV6 – 2,4%, savukārt kanāla RīgaTV 24 skatīšanās laika daļa bija 1,2%.
Kanālam 2 veltīti 0,9%, kanālam CTC Baltija veltīti 0,8%, kanālam Nickelodeon – 0,7%, bet kanāliem Fox Life, Kidzone TV un National Geographic Channel katram veltīti 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem Re:TV un STV katram veltīti 0,4%, kanālam FOX – 0,3%, bet 1BM – 0,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu 360TV, Sony Entertainment TV, Sony Turbo un Sportacentrs.com TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. TV satura vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 5%, bet visai pārējai skatīšanai – 21,1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Februārī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 18 minūtes dienā, kas bija par 21 minūti mazāk nekā janvāri.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia