Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada janvāra (01/01/2016 – 31/01/2016) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada janvārī bija TV3, kura vērošanai veltīti 9,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 9,1%.
Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 8,1%, kanālam LNT veltīti 7,7%, kanālam NTV Mir Baltic veltīti 7,3%, kanālam TV5 – 3,5% un REN TV Baltic – 3,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija – 3,3%, kanāla 3+ – 3,1% un kanāla LTV7 – 2,7%. Kanāla 2 un RīgaTV 24 katra skatīšanās laika daļa bija 1%, bet kanāla CTC Baltija – 0,8%. Kanāliem National Geographic Channel un Nickelodeon katram veltīti 0,6%, savukārt kanāliem Fox Life, KidzoneTV, Re:TV un STV, katram veltīti 0,4% no kopējā TV skatīšanās laika janvārī. Kanāla FOX skatīšanās laika daļa bija 0,3%, 1BM kanāla skatīšanās laika daļa – 0,2%, bet kanālu 360TV, Sony Entertainment TV un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. TV skatīšanai ar nobīdi laika veltīti 4,4%, bet visai pārējai skatīšanai – 21,7% no kopējā TV skatīšanās laika janvārī.

Janvārī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 39 minūtes dienā, kas bija par 5 minūtēm vairāk nekā pagājušā gada decembrī.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia