Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada jūlija TV kanālu auditorijas.
Skatītākais TV kanāls šī gada jūlijā – PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 10,2%. Otrs skatītākais kanāls bija NTV Mir Baltic, kuram veltīti 9,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls TV3 ar skatīšanās laika daļu 9,1%.

Kanālam LTV1 veltīti 8,7%, kanālam LNT – 7,9%, kanālam REN TV Baltic veltīti 3,2% un kanālam 3+ – 3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 2,9%, kanāla TV6 – 2,6%, kanāla RīgaTV 24 – 1,1%, Kanāla 2 – 1%, CTC Baltija – 0,8% un kanāla Nickelodeon skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanālu FOX un Fox Life katra skatīšanās laika daļa bija 0,6%, savukārt kanālu Kidzone TV un Re:TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Kanālam STV veltīti 0,4%, kanāliem 1BM un National Geographic Channel katram veltīti 0,3%. Kanālu 360TV un Sony Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,2%, bet kanālu Sony Turbo un Sportacentrs. com TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 6,1%, bet visai pārējai skatīšanai – 29,3% no kopējā TV skatīšanās laika.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka šī gada pirmajā pusgadā skatītāko kanālu TOP 3 bija nemainīgs. Pirmajā vietā šajos mēnešos ierindojās kanāls TV3, otrajā – LTV1 un trešajā – PBK, izņemot jūniju, kad pirmajā vietā ierindojās LTV1, bet otrajā vietā – TV3. Savukārt jūlijā vērojamas lielākas izmaiņas, skatītākais kanāls bija PBK, otrs skatītākais bija kanāls NTV Mir Baltic, bet trešais – kanāls TV3. Arī pērnā gada jūlijā kanāls NTV Mir Baltic iekļuva skatītāko kanālu trijniekā, dalot trešo vietu ar kanālu PBK, skaidro TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

Jūlijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 28 minūtes dienā, kas bija par 1 minūti vairāk nekā jūnijā.

Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
TNS Latvia
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia