Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada marta (01/03/2016 – 31/03/2016) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls martā bija TV3, kuram veltīti 12,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,3%. Savukārt trešais skatītākais bija PBK ar 8,4% skatīšanās laika daļu.

Kanālam LNT veltīti 6,7%, NTV Mir Baltic – 6,5%, RTR Planeta Baltija – 6,4%, bet kanālam TV5 veltīti 4,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 3+ veltīti 3,4%, REN TV Baltic veltīti 3,3%, kanāliem LTV7 un TV6 veltīti katram pa 2,2% no visa TV skatīšanās laika. Kanāla RīgaTV 24 skatīšanās laika daļa bija 1,1%, Kanāla 2 un Nickelodeon katra skatīšanās laika daļa bija 0,8% un kanāla CTC Baltija – 0,7%. Kanālu Kidzone TV un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%, bet kanāla Fox Life – 0,4%. Kanāliem 1BM, FOX, Re:TV un STV katram veltīti pa 0,3%, bet kanālam Sportacentrs.com TV – 0,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu 360TV, Sony Channel un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. Savukārt TV satura vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 6,1%, bet visai pārējai skatīšanai – 22,3% no kopējā TV skatīšanās laika.

Martā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 3 minūtes dienā, kas bija par 15 minūtēm mazāk nekā februārī.

Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia