Pētījumu kompānija Kantar ir apkopojusi 2016.gada septembra TV kanālu auditorijas.
Skatītākais kanāls šī gada septembrī bija PBK, kuram veltīti 11% no visa TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,9%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,4%.
Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 8%, kanālam LNT veltīti 7,2%, kanālam TV6 – 2,7 un kanāliem 3+ un REN TV Baltic katram 2,6%, bet kanālam TNT – 2,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 2,1%, kanāla RīgaTV 24 – 1,1%, bet kanālu FOX un Kanāla 2 katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanāliem CTC Baltija un Nickelodeon katram veltīti 0,6%, kanāliem Kidzone TV un STV katram veltīti 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem 360TV, Fox Life un Re:TV katram veltīti 0,4%, kanālam National Geographic Channel – 0,3%, 1BM – 0,2% un kanāliem Sony Turbo un Sony Channel katram 0,1% no kopējā TV skatīšanās laika. TV vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 5,6%, bet visai pārējai skatīšanai 30% no visa TV vērošanas laika.

Kā rāda TV auditorijas pētījuma septembra dati, skatītāko kanālu trijnieks ir tāds, kāds tas bijis līdz jūlijam, kad trijniekā iekļuva kanāls NTV Mir Baltic. Kā rāda apkopotie dati, kanāls NTV Mir Baltic septembrī bija ceturtais skatītākais. Pamainījušās ir skatītāko kanālu pozīcijas, ja no janvāra līdz maijam pirmajā vietā bija kanāls TV3, bet jūnijā – LTV1, tad no jūlija līdz septembrim kanāls PBK ir skatītākais kanāls, norāda Kantar Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

Septembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 21 minūti dienā, kas bija par 10 minūtēm mazāk nekā augustā.

Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Kantar
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia