Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada (01/01/2015 – 31/12/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais TV kanāls pagājušajā gadā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,7%. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura vērošanai veltīti 9,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais – kanāls PBK, kuram veltīti 8,7% no TV skatīšanās laika.
Kanālam LNT veltīti 8,1%, kanālam NTV Mir Baltic – 7,6%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,7%, kanālam TV5 – 4,2%, kanālam 3+ – 3,5% un kanālam REN TV Baltic – 3,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu LTV7 un TV6 katra skatīšanās laika daļa bija 2,7%, Kanāla 2 skatīšanās laika daļa bija 1% un CTC Baltija – 0,7%. Savukārt kanāliem FOX, National Geographic Channel un RīgaTV 24 katram veltīti pa 0,6% no visa TV skatīšanās laika. Kanāla Re:TV skatīšanās laika daļa bija 0,5%, bet kanālu 1BM un Fox Life katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%. Kanāla Kidzone TV skatīšanās laika daļa bija 0,2%, kanālu Sony Entertainment TV un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. Savukārt visai pārējais TV skatīšanai veltīts 26,1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Pagājušajā gadā latviešu vidū skatītākais TV kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 18,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1 (15,3%), bet trešais – kanāls LNT (15,3%). Savukārt cittautiešu vidū pērn skatītākie TV kanāli bija PBK (16,2%), RTR Planeta Baltija (12,7%) un NTV Mir Baltic (11,8%).

2015. gadā Latvijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 10 minūtes dienā, kas bija par 1 minūti vairāk nekā 2014. gadā. Igaunijā viens TV skatītājs TV vērošanai veltījis vidēji 5 stundas un 26 minūtes dienā, kas bija par 4 minūtēm vairāk nekā 2014. gadā. Savukārt Lietuvā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pagājušajā gadā pavadījis vidēji 5 stundas un 42 minūtes dienā, kas bija par 19 minūtēm vairāk nekā 2014. gadā.
Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi arī 2015. gada skatītāko TV programmu TOP40. Pagājušajā gadā skatītākā TV programma bija “60.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkurss. Fināls” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 16,4% jeb 324,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā – “Gadumijas svētku uguņošana un Latvijas himna” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 14,1% jeb 276,1 tūkstotis skatītāju. “Latvijas Valsts prezidenta R. Vējoņa uzruna Jaunajā gadā” kanālā LTV1 ierindojusies topa trešajā vietā. To vēroja vidēji 14% jeb 275 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Ceturtā skatītākā TV programma pagājušajā gadā bija “60.Starptautiskaias Eirovīzijas dziesmu konkurss.2.pusfināls” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 13,8% jeb 271,9 tūkstoši skatītāju. Savukārt topa piektajā vietā – “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija-Vācija” kanālā TV3, kuras vēroja vidēji 12,7% jeb 251,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia