
Salīdzinoši biežāk mūsu sportistu panākumiem Phjončhanā sekoja līdzi ģimenēs, kurās runā latviešu valodā, kā arī iedzīvotāji 50-60 gadu vecumā. Likumsakarīgi, ka augstāka interese par mūsu sportistu panākumiem ir bijusi arī Pierīgas un Vidzemes reģionos, no kuriem nāk vairāki mūsu ziemas olimpisko spēļu sportisti.
Tie iedzīvotāji, kuri sekoja līdzi Latvijas sportistu panākumiem Phjončhanā, biežāk to darīja internetā (60%) vai skatījās televīzijas pārraides tiešraidē vai atkārtojumos (59%), retāk – sekoja līdzi tikai rezultātiem ziņu raidījumos televīzijā vai radio (16%).

Par aptauju
Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar laikā no 2018. gada 20. līdz 22. februārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 916 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 60 gadiem.
Kantar pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 60 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, un tās organizēšanā Kantar strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.