Ziņu arhīvs

Līgo svētkos iedzīvotāji visbiežāk cep šašliku un kurina ugunskuru
21/06/2019
Darba vidi raksturojošie aspekti Latvijā uzlabojas
13/06/2019
Amazon kļūst par BrandZ Top 100 visvērtīgāko pasaules zīmolu
12/06/2019
Konsolidētās TV skatītākais kanāls maijā – LTV1
11/06/2019
64. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanās mājas TV ekrānos
24/05/2019
Vairākums iedzīvotāju seko līdzi Latvijas izlases panākumiem hokejā
23/05/2019
Regulāro jeb ikdienas interneta lietotāju skaits turpina pieaugt
22/05/2019
Iznācis Kantar Latvijā elektroniskais vēstnesis Tavs Neredzamais Sabiedrotais #57
21/05/2019
Ceturtā daļa Latvijas iedzīvotāju seko līdzi Eirovīzijai
16/05/2019
Kādas ir mūsdienu personāla vadības funkcijas un personāla vadītāju loma darba ņēmēju redzējumā?
15/05/2019
Konsolidētās TV skatītākais kanāls aprīlī – TV3
09/05/2019
2018. gadā Baltijas mediju reklāmas tirgus pieauga par 4,4% un sasniedza 305,5 miljonus eiro
02/05/2019
Latvijas iedzīvotāji plāno svinēt Baltā galdauta svētkus
02/05/2019
Preses lasīšanas ieradumos saglabājas stabilitāte
26/04/2019
Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā – TV3
11/04/2019
Iedzīvotāji pavasarī plāno vairāk uzturēties svaigā gaisā
08/04/2019
Kantar pāriet uz vienotu zīmolu
27/03/2019
Pēdējo 6 mēnešu laikā radio ik dienu klausījušies 1 miljons 53 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju
21/03/2019
Konsolidētās TV skatītākais kanāls februārī – LTV1
13/03/2019
94% Latvijas sieviešu priecātos saņemt apsveikumus Starptautiskajā sieviešu dienā
07/03/2019
Darba un privātās dzīves līdzsvars Latvijā un Eiropas Savienībā
15/02/2019
Fiziski aktīvie iedzīvotāji ziemā visbiežāk dodas pastaigās
12/02/2019
Konsolidētās TV skatītākais kanāls janvārī – LTV1
12/02/2019
42% Latvijas iedzīvotāju biežāk mazgā rokas, lai izvairītos no saslimšanas ar gripu
31/01/2019